Fam Heesbeen

Beste chantal,
Hartelijk dank nogmaals voor de onvergetelijke dagen de wij hebben gehad in biooord van 19 tot 23 april.

Wij zijn op 19 april aangekomen met roxanne en haar broertje en oma in vakantiebiooord wat wij hebben gekregen van chantal stichting kind en beperking . (Totaal verrast)
Een lang weekend met ontzettend veel warme gezinnen en bordenvol leuke activiteiten die we met elkaar hebben verricht. Zoals paasontbijt...paasbingo..paasspeurtocht allemaal door bioord.
Huisjes zijn super groot en mooi ingericht met alle gemakken van dien , een bedbox, aangepaste douche, slaapkamers zo groot en heerlijke tuin en luxe keuken misten werkelijk niks.
Helaas was het zwembad dicht maar warwn zoveel activiteiten te doen kwamen tijd te kort.

We hebben op zaterdag al gelijk een mengwagentoxht gemaakt door de mooie bosrijke omgeving van dik een uur en was heerlijk, toen eenmaal terug gelijk op pad voor speurtocht en daarna uiteten bij pannenkoekenhuis , om 22.00 gi g mijn zoontje giovanni nog als afsluiting van de dag paarden voeren met annimatieteam en stond hij iedere dag om te springen.
Tweede dag zjjn we park niet af geweest ..alleen oo het park genoten en wilde niet eens ergens gaan eten dus lekker staan kokkerelen. Tweede paasdag was het wchitterend weer en hebben we genoten en kregen we visite van mijn schoondzus en de kleine meid..gegourmet buiten in de tuin en was berengezellig.
Maandag hebben we iets langer in het huisje mogen verblijven en hebben we nog heerlijk paard gereden en boswandeling gemaakt en in de middag op ons gwmak naar huis afgesloten bij de wok als een vakantie om nooit meer te vergeten. Hoop leuke contacten op gedaan en nu nog conyact met diverse mensen .. Roxanne mijn dochter had een vriendje en liep hele dagen love you